"header baru"

Number of View: 2420
hehehehe……..sekarang jokegurl punya blog dah aga header,sape yang selalu datang buat blogwalking ke blog ini tentu perasan.tapi header ini bukan jokegurl yang buat tau,semuanya jokegurl tempah dengan WANCIKGUMUZIK.dah lama sebenarnya jokegurl nak wat header untuk blog ni tapi hasilnya selalu tak cantik.bagi jokegurl header sekarang ni cukup simple dan memuaskan hati hehehehe.ada banyak koleksi2 header yang cikgu ni buat,korang kalau nak tempah boleh lah terjah disini.semua tempahan ikut cita rasa korang dan harga nya pun terlalu murah tau,belanja top up jek.hehehehe
credit to youtube

 




Incoming search terms:

Tags: , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “"header baru"”

  1. cikgu wan nyer header banyak gak cantik.. hehe. murah pun murah…have fun with new header !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge