"Berwaspada selalu"

Number of View: 3774
salam satu blogger untuk semua blogger2 baru dan lama diluar sana.hari ni gegurl nak kongsi dengan semua tentang sekeping gambar yang dapat di snap dengan tak sengaja sebenarnya.kebiasaannya rantai dan solex padlock  digunakan untuk menjaga keselamatan motosikal atau basikal dari di curi orang.cuba korang tengok dan komen tentang gambar yang gegurl postkan didalam entry ini……


9 thoughts on “"Berwaspada selalu"”

  1. keselamatan..pencuri ni bukan kira besar ke kecik…kat rumah maria lori pun boleh kena curi..camne tu???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge