" Computerholic "

Number of View: 6964
Anda computerholic?hahahaha hari ni gegurl nak tunjukkan sikit tabiat2 apabila manusia dah terlebih layan computer akan mendatangkan satu perangai yang agak kurang elok.Walaupun ada ramai blogger2 tegar diluar sana yang selalu duduk depan computer,harap2 jangan lah ada berlaku keadaan yang mcm ni ya……hehehehe

 

Pesanan:jangan jadi pengguna computer yang tegar…..

21 thoughts on “" Computerholic "”

  1. haha..macam ni pun ada..tu mesti tgh buat blogwalking kasitau semua orang taik dia keras takleh nak potong..hahahah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge