"Lelaki Pilihan ???? "

Number of View: 8717
macam mana pilihan potongan badan lelaki yang selalu wanita inginkan ya,firstly gegurl memang tak suka lelaki yang berbadan sasa sangat yang macam dalam gambar(6Foto) ni kan.sekali pandang dah macam raksasa pun ada,korang suka tak lelaki yang berbadan macam dalam gambar2 kat bawah ni.ini semua kesan steroid lah kan,takkan boleh dapat badan macam ni dengan pergi gim jek.

18 thoughts on “"Lelaki Pilihan ???? "”

  1. hoho korang pompuan mmg xsuke ek besar2 mcm tu?..ok ok baru aku tau mmg xsuke kan?yer la besar sgt mmg laa..tp dorang tu besar utk masuk event je..kite ni tgk dr luar je..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge