Hasil Yang Cantik Dari Bekas Telur | Jokegurl.Com

" Hasil Yang Cantik Dari Bekas Telur "

Number of View: 9458
Bekas telur?apa yang korang boleh gubahkan dari bekas telur yang selalu orang buang2 jek kat tong sampah tu kan.Hari ni jokegurl nak sharekan hasil yang kreatif dihasilkan dari bekas telur.Korang semua cuba tengok hasil2 yang telah dihasilkan……………….

Incoming search terms:

9 Responses to " Hasil Yang Cantik Dari Bekas Telur "

  1. amna says:

    kreatifnya!
    boleh tambah dalam subjek atau amali seni kt IPG ni.. heheh

  2. AnAk dEneSor says:

    sgt kretif=)

  3. Azeanthy Paiman says:

    most creative than i thought!

    i am quite sure that this is the cheapest way to save money for decorative!syabas for those had invented this!=)

  4. Alisya says:

    alisya suka yang lampu tu..overall semua design kreatif2~

  5. awanis says:

    wah! tak sangke bekas telur bole buat bende macam ni..
    cantik3~

  6. wan_cikgumuzik says:

    kih kih kih kih.. sangat creatif ok… tabik springgg sekali..!!

  7. Terbelog says:

    cantik la pulak tgk he3
    nasib x jd kisah si penjual telur he3

  8. green gurl says:

    wah tersangat la kreatifnya..lama da nak tengok gambar ni..akhirnya malam ni tercapai jugak hasrat..interesting la..
    green gurl recently posted..Apakah?My Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge