" Info Terkini….Bersih 2.0 "

Number of View: 3469
Panas keadaan hari ni di Kuala lumpur akibat perhimpunan bersih.Menurut info yang Gegurl dapat,Banyak jalan2 utama ditutup hari ini.Plaza2 tol pun banyak yang mengalami kesesakan yang teruk.Bayangkan lah kalau ada kes2 kecemasan yang perlu dibawa ke hospital,tentu meninggal sebelum sampai hospital…..

 Seramai 1401 orang,10 darinya pemimpin parti politik ditahan sehingga pukul 5 petang tadi.ketua polis negara berkata seramai 1273 antaranya adalah lelaki,115 wanita ,12 kanak2 lelaki dan seorang perempuan.

Sementara itu seramai 8 daripada mereka termasuk presiden pas,datuk seri abdul hadi awang dan pengerusi Gabungan Pilihanraya Bersih Dan Adil (bersih)Datuk S.Ambiga dibebaskan atas jaminan polis pada pukul 6.30 petang tadi.
Ucapan tahniah diucapkan kepada Pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) kerana dapat tenteramkan keadaan di perhimpunan bersih hari ini.
info:sini
P/S:semoga malaysia sentiasa aman dan makmur.

11 thoughts on “" Info Terkini….Bersih 2.0 "”

  1. ade ker patot…dah lah dijangka bas x nak beroperasi…akuh nak ge keje x der bus..nten bos haku tepon suh aku duk tido satu ari ngan dak2 nepal….x pasal2x kene tido berimpit ngan dorang…huhuhh…memang x patut…sume gara2x menatang bersih neh lah…hampeh!!!!!!!!

  2. hahahahaha……….sabar banyak2 ya p#eonix.ko kena tidur ngan budak nepal ek.amacam pengalaman berhimpit2 dengan budak nepal tu.

  3. cam #aram!!!!akuh sangup tido berimpit ngan dak nepal kalau aper yang diperjuangkan tuh berbaloi!!!neh dak merugikan bisnes orang!!!!ader member chinese indo yang datang belajo kart sini hingat dorang ader crisis perkauman cam kart negare beliau gak….terpaksalah aku terangkan…penat aku jadik tukang ulas kejadian bersih neh….ader kebaikan dan ader keburukan ntok buat mende camneh…tapi,fikirkan dulu peratus keburukannya dulu….my bost said to me think before u take a step…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge