BONUS KAKITANGAN AWAM SEBELUM HARI RAYA ? | Jokegurl.Com

BONUS KAKITANGAN AWAM SEBELUM HARI RAYA ?

Number of View: 9966

Salam hormat dan salam satu malaysia,hari ini konggres kesatuan Pekerja-Pekerja dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) meminta kerajaan mempertimbangkan pemberian bonus 2bulan kepada Penjawat Awam untuk tahun ini.

Gambar Hiasan

Presiden Cuepacs berharap Kerajaan dapat menyediakan bonus sebulan untuk kakitangan awam sebelum menjelangnya Aidilfitri ini dan sebulan lagi selepas hari raya.CUEPACS telah memohon secara rasmi melalui surat kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dua bulan lepas dan mengharapkan berita baik itu diumumkan tidak lama lagi.

Ujar preseden Cuepacs lagi,Sudah dua tahun penjawat awam tidak mendapat bonus sejak 2008 dan adalah diharapkan tahun ini kerajaan mempertimbangkan pemberian bonus tersebut sebelum dan selepas Hari Raya bagi mengurangkan beban kewangan,”

info:utusan terkini

Diharap pihak kerajaan dapat mempertimbangkan bonus untuk kakitangan awam pada tahun ini sepertimana yang di mohon oleh Cuepacs.

Incoming search terms:

8 Responses to BONUS KAKITANGAN AWAM SEBELUM HARI RAYA ?

  1. jin says:

    hehe. harap2 adala tahun ni.

  2. rasa macam dapat je.sebab kerajaan negeri selangor dan penang dah bagi bonus.nak jaga nama, kerajaan tetap akan bagi.bersabar la ye :)

  3. Mummysweet says:

    Wah seronoknya klu keptusan tu positif…suke aku bile En.husband dpt bonus.hihihi alamak wife die yg lbh2 lak ni.
    Mummysweet recently posted..Cara Nak Shutdown CepatMy Profile

  4. fyna says:

    bestnye dapat bonus..
    :)
    kalau dapat kan…
    fyna recently posted..MALAIKAT WANITA | PAKAI 20 TANGKALMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge