"Corset Tercantik Di Dunia"

Number of View: 19759
hari ini jokegurl nak tunjuk kan koleksi Corsets2 yang tercantik di dunia.Pernah tak korang semua jumpa Corset2 yang cantik2 macam ni jual dekat mana2.kalau ada jual dekat Butik2 dah tentu harganya mahalkan.Ini semua Corset2 yang tak mampu milik,hahahaha mahu sebulan gaji pun tak cukup nak beli.Tak dapat beli pun takpa lah kan,hari ini jokegurl bagi peluang korang semua tengok.

Incoming search terms:

Tags: , , , ,

4 thoughts on “"Corset Tercantik Di Dunia"”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge