"Design Terbaru 2011"

Number of View: 12510

Agak2 korang pernah tak tengok design seluar yang pelik2 kat mukabumi ni,macam2 ada woooooo.harap korang tengok semua gambar yang kita postkan ni ya.jokegurl tak tau lah kalau kite pakai seluar2 macam ni dekat luar,mahu terbeliak biji mata orang ramai.
(8 Foto )


Incoming search terms:

Tags: , , , , , ,

15 thoughts on “"Design Terbaru 2011"”

  1. macam tulah cikgu,semakin hari kena semakin maju,baru bleh jadi seorang blogger yang mantop…………hahahaha

  2. hahaha. fa kalo ada design sket kat muntut jeans tuh pun dah pakai baju labuh nak cover. neh kan pulak macam nehh

  3. hahahah… sungguh luar biasa 'design seluar mereka nie!'

    pelik-pelik belaka… minta-minta laa kat malaysia xde seluar macam tu!

    ronda ronda bersama joker gurl@myobw..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge