KOLEKSI ULAR YANG MENAKJUBKAN | Jokegurl.Com

KOLEKSI ULAR YANG MENAKJUBKAN

Number of View: 17244

Salam sejahtera semua dan salam satu malaysia,hari ni jokegurl nak kongsi dengan semua gambar-gambar ular yang menakjubkan.Jokegurl harap korang semua seronok dan gembira selalu dengan koleksi gambar-gambar yang menarik ni.Semuanya ada 8 koleksi gambar ular yang menarik…………………….

Albino Burmese Pythons

Albino Burmese Pythons

Emerald Tree Boa

California Red-sided Garter Snake

Bright Pink Snake

Albino Nelsoni

Langaha Nasuta

Horned Viper

Harap semuanya suka ya dengan koleksi-koleksi gambar ni,kita memang geli dengan ular ni.huhuhuhuhuhu

Incoming search terms:

18 Responses to KOLEKSI ULAR YANG MENAKJUBKAN

  1. wow..!! awesome..!!!
    wan_cikgumuzik recently posted..iisshhhkkk..!! SERONOK KE JADI BLOGGER??My Profile

  2. uLan says:

    grrr walaupun menggelikan tetapi sangat indah dipandang… cantik photos ni.. uLan pingback kat blog ulan ea..
    uLan recently posted..TERKEJUT MELIHAT ULAR DI CERMIN KERETAMy Profile

  3. TERKEJUT MELIHAT ULAR DI CERMIN KERETA | uLan says:

    […] JOM LAYAN GAMBAR ULAR YANG MENARIK  : JOKEGURL.COM […]

  4. kaizen says:

    semart ular yg muncung cam itik tuh…. hehehe
    kaizen recently posted..Bila Cikgu ‘LEMBUT’ [Wordless Wednesday]My Profile

  5. ena says:

    salam akk :)
    akk, kite tergelak tgok ular2 tu punye nama “albino” tu mmg nama ke diorg tu ada penyakit kulit albino?

    nice kak :)

  6. Mr&Ms D says:

    Ular pun da macam brg perhiasan..bewarna- warni….
    Mr&Ms D recently posted..Bank Negara Mengeluarkan Wang Kertas Baru RM6 MalaysiaMy Profile

  7. shafiq says:

    suke ular yg second last. tu…
    hehehehe
    shafiq recently posted..NORA – DESA TERCINTA.My Profile

  8. bloghok says:

    yang bawah sekali tu dah berpunya belum?klu x nk pergi masuk meminang ni..horned viper..haha
    bloghok recently posted..HANTU HARI RAYA HAJIMy Profile

  9. Sang Pemikir says:

    eei ular-ular ni, suka tengok je tak suka pegang :)
    Sang Pemikir recently posted..Amaran keras tentang bahaya mengklasifikasikan seseorang sebagai kafir.My Profile

  10. asheocobra says:

    ular binatang melata yg unik,tetapi mempunyai kepribadian yang bagus di bandingkan dng binatang2 yg lain.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge