KOLEKSI ULAR YANG MENAKJUBKAN | Jokegurl.Com

KOLEKSI ULAR YANG MENAKJUBKAN

Number of View: 15515

Salam sejahtera semua dan salam satu malaysia,hari ni jokegurl nak kongsi dengan semua gambar-gambar ular yang menakjubkan.Jokegurl harap korang semua seronok dan gembira selalu dengan koleksi gambar-gambar yang menarik ni.Semuanya ada 8 koleksi gambar ular yang menarik…………………….

Albino Burmese Pythons

Albino Burmese Pythons

Emerald Tree Boa

California Red-sided Garter Snake

Bright Pink Snake

Albino Nelsoni

Blue Coral Snake

Langaha Nasuta

Horned Viper

Harap semuanya suka ya dengan koleksi-koleksi gambar ni,kita memang geli dengan ular ni.huhuhuhuhuhu

Incoming search terms:

18 Responses to KOLEKSI ULAR YANG MENAKJUBKAN

  1. wow..!! awesome..!!!
    wan_cikgumuzik recently posted..iisshhhkkk..!! SERONOK KE JADI BLOGGER??My Profile

  2. uLan says:

    grrr walaupun menggelikan tetapi sangat indah dipandang… cantik photos ni.. uLan pingback kat blog ulan ea..
    uLan recently posted..TERKEJUT MELIHAT ULAR DI CERMIN KERETAMy Profile

  3. [...] JOM LAYAN GAMBAR ULAR YANG MENARIK  : JOKEGURL.COM [...]

  4. kaizen says:

    semart ular yg muncung cam itik tuh…. hehehe
    kaizen recently posted..Bila Cikgu ‘LEMBUT’ [Wordless Wednesday]My Profile

  5. ena says:

    salam akk :)
    akk, kite tergelak tgok ular2 tu punye nama “albino” tu mmg nama ke diorg tu ada penyakit kulit albino?

    nice kak :)

  6. Mr&Ms D says:

    Ular pun da macam brg perhiasan..bewarna- warni….
    Mr&Ms D recently posted..Bank Negara Mengeluarkan Wang Kertas Baru RM6 MalaysiaMy Profile

  7. shafiq says:

    suke ular yg second last. tu…
    hehehehe
    shafiq recently posted..NORA – DESA TERCINTA.My Profile

  8. bloghok says:

    yang bawah sekali tu dah berpunya belum?klu x nk pergi masuk meminang ni..horned viper..haha
    bloghok recently posted..HANTU HARI RAYA HAJIMy Profile

  9. Sang Pemikir says:

    eei ular-ular ni, suka tengok je tak suka pegang :)
    Sang Pemikir recently posted..Amaran keras tentang bahaya mengklasifikasikan seseorang sebagai kafir.My Profile

  10. asheocobra says:

    ular binatang melata yg unik,tetapi mempunyai kepribadian yang bagus di bandingkan dng binatang2 yg lain.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
InstaForex