MAYAT BAYI TERSANGKUT DI PERANGKAP SAMPAH

Number of View: 10161

Salam mesra dan salam satu Malaysia,jokegurl terkejut membaca satu artikel yang bertajuk “Mayat Seorang Bayi Disangka Patung“.Berita ni di keluarkan oleh Utusan Malaysia,Tergamak orang yang buang bayi mereka macam itu.Apa dosa bayi yang baru lahir ke mukabumi ini diperlakukkan begitu.

Mayat seorang bayi lelaki yang disangka patung mainan ditemui tersangkut pada perangkap sampah sungai di Kampung Puah Bahagia,sentul.Memang sedih lah kejadian ini,sedangkan binatang pun sayang kan anak,inikan kita sebagai manusia.

Pihak polis menerima maklumat awal daripada orang awam kira-kira pukul 4 petang sebelum bergegas ke tempat kejadian.Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata, pihaknya sedang menjalankan siasatan berhubung kes tersebut.

Mayat bayi lelaki itu telah dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk dibedah siasat.Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu diminta tampil membuat laporan agar dapat membantu pihak polis menyelesaikan kes “Mayat Bayi Tersangkut Di Perangkap Sampah”.

Diharap orang ramai yang mempunyai maklumat tentang kejadian itu boleh lah tampil membantu pihak polis dan semoga pesalah itu dapat dibawa ke muka pengadilan.

Incoming search terms:

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

4 thoughts on “MAYAT BAYI TERSANGKUT DI PERANGKAP SAMPAH”

  1. aduh la. bab2 ni aku btl2 cepat tersentuh. sedih tol la. x abis2 . buat sedap pandai. tp pk ke masa hadapan bayi tu. ada nyawa. adoi la. damn of pembuang. Jika dah xnak sekali pon, pasti ada beribu2 org di muka bumi ini yg perihatin boleh menerima. Malang bayi2 tu dapat mak bapak manusia bertopengkan syaitan :'(
    shah URL recently posted..Maksud Meta Tag AbstractMy Profile

    1. manusia makan manusia ..Diorg ni tak beenprikrmaeusiaan . Lebih kepada berperikebinatangan kot.. ehh SILAP!kucing xde pon makan kucing anjing pon tak makan anjing lain .So, lebih sesuai mereka ni berperikeSETANan!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge