" Swimming Pools "

Number of View: 13567
salam hormat dan salam satu blogger dan diharap semua sihat2 selalu ya,kalau tak sihat boleh lah cepat2 kunjungi klinik yang berdekatan.jokegurl nak tunjukkan swimming pools yang mendapat sambutan yang agak menggilakan.jokegurl ada postkan gambar dan video berkaitan swimming pools.semoga semua enjoy ya….

SWIMMING POOLS COOL

Memang dasyat lah swimming pool macam ni penuh dengan orang,Macam mana lah keadaan bila berhimpit2 macam ni.jokegurl rasa kalau sesiapa yang ada penyakit berjangkit,dah tentu satu kolam berjangkit.mesti lemas kanak-kanak yang berada dalam suasana sesak macam ni kan.

Incoming search terms:

Tags: , , , , , , , ,

12 thoughts on “" Swimming Pools "”

  1. haha..macam mana nak mandi tu gegurl?
    Miss J tengok macam kuih donat je sume tu.. hehe

    *perot lapo… :p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge