AYAH MENGAJAR ANAK PEREMPUANNYA MENJADI SAMSENG

Number of View: 6227

AYAH MENGAJAR ANAK PEREMPUANNYA MENJADI SAMSENG,Sebuah video seorang kanak-kanak perempuan yang menganiaya sepupunya kini tengah hebat diperkatakan di dalam internet.Video tersebut menunjukkan kanak-kanak perempuan itu menyiksa dan memukul sepupu lelakinya di atas dorongan ayahnya.

Video terbabit dirakam oleh ayah kanak-kanak perempuan tersebut,Lan Jianguo, di Kota Cangzhou, Provinsi Hebei, China Utara.Di dalam video tersebut,kanak-kanak perempuan itu memijak sepupunya sehingga jatuh ke tanah sementara ayah gadis tersebut berdiri berhampirannya dan mengambil gambar dan menyuruh anaknya terus bergaduh.

Ketika kejadian itu,ada seorang wanita cuba menghentikan pergaduhan itu tetapi dihalang oleh ayah kanak-kanak perempuan itu dan mengatakan ini perkara biasa.Ayah gadis tersebut mengatakan yang dia ingin mengajar sepupu lelaki anaknya itu agar dapat mempertahankan harga diri.Ini kerana ayah gadis tersebut sering dipukul ketika dia masih kecil dan kerana itu menggangu didalam kerjayanya.

Apa yang mengejutkan,kanak-kanak lelaki itu adalah anak kepada kakak lan sendiri dan kakaknya juga bersetuju agar lan mengajar anak lelakinya agar tidak menjadi seperti seorang pengecut.

 

Banyak lagi cara yang ada untuk kita mendidik anak,tak kan lah sampai macam ni cara terbaik untuk mengajar anak.

Incoming search terms:

Tags: , , ,

2 thoughts on “AYAH MENGAJAR ANAK PEREMPUANNYA MENJADI SAMSENG”

  1. apa lah seorang ayah nie sangat kejam lahhhh
    kalau di tangkap polis lagi bagusss
    kesian sepupu nya itu
    kalau aku dapat ayah mcm tu dah lama aku tak ikut
    niee dia ajar anak perempuan pulak tuuu
    ishhh geram pulak aku ngan orang tu lahhh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge