KAD KAHWIN YUSRI DAN LISA SURIHANI | PERKAHWINAN

Number of View: 10800

KAD KAHWIN YUSRI DAN LISA SURIHANI | PERKAHWINAN,tentu ada yang tercari-cari kad kahwin pelakon sensasi yusri dan Lisa Surihani kan,ni jokegurl dapat dari Beautifulnara.com.Memang simple dan cantik kad kahwin pasangan yusri dan lisa ni.cuba korang tengok,simple kan kad kahwin dia orang ni.memang terbaik untuk yusri dan lisa.Tak sabar rasanya nak tunggu perkahwinan lisa surihani dan yusri ni.bagi sape2 nak tahu perkembangan lisa surihani boleh lah like fanpage di kat sini,ramai likers fanpage lisa ni tau.

TAHNIAH

P/S:Tahniah buat Yusry dan Lisa Surihani yang akan berkahwin pada 26 Februari 2012.tak sabar nak tengok perkahwinan yusri dan lisa surihani ni.

Incoming search terms:

Tags: , , , , , , ,

One thought on “KAD KAHWIN YUSRI DAN LISA SURIHANI | PERKAHWINAN”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge