Category: LELAKI

APA NAK JADI “BERSAHUR DALAM PELUKAN GRO”

Number of View: 7523

Salam mesra dan salam hormat untuk semua,Di bulan ramadhan yang mulia ini,banyak perkara-perkara yang memalukan dilakukkan oleh manusia zaman sekarang.baru-baru ni jokegurl ada baca satu artikel berita yang Metro keluarkan mengenai Lelaki hidung belang yang terperangkap dengan pakej ‘dangdut sampai sahur’ di sebuah kelab dangdut terkenal di ibu kota hingga sanggup mengabaikan tanggungjawab sebagai ketua keluarga.

GAMBAR HIASAN

Tarikan istimewa di kelab itu membuatkan lelaki terbabit longlai,Dan keadaan itu idak mengejutkan hanya kerana dengan bayaran serendah Rm40 sejam pelanggan dapat khidmat pelayan pelanggan (GRO) ‘bergetah’ sebagai teman berhibur, malah menemani mereka bersahur dan di bilik tidur.

Khidmat hiburan yang ditawarkan dikelab itu sungguh menarik perhatian dan boleh membuat seseorang  lemah iman.Kelab hiburan itu dibuka seawal pukul 9 malam dan pelanggan boleh memilih mana-mana 20 pelayan yang disediakan untuk menemani mereka sehingga ke pagi.Layanan diberi juga terserah kepada pelanggan, sama ada ingin berhibur di bilik karaoke atau menjadi teman menari dangdut sampai ke pagi.

Berdasarkan perbualan bersama seorang pelayan, dia bersetuju dibawa ke mana saja destinasi diingini, asalkan pelanggan sanggup menanti sehingga tamat waktu bekerja dengan bayaran tertentu.

 

http://ulanweblog.com/2011/08/13/goyang-dangdut-sampai-sahur/#more-3034

Apa lah nak jadi dengan orang sekarang ni,kesian keluarga yang menunggu kepulangan ayah tersayang untuk bersahur,rupanya ayahnya bersahur di kelab dangdut.Awak tu ketua keluarga,tunjukkan lah tauladan yang baik….huhuhuhuhuhu

 

Incoming search terms:

Tags: , , , , , , ,

BOTAK DRAMA JUVANA,PERNAH DIGELAR “JAMBAN”

Number of View: 8493

salam hormat dan salam satu malaysia,siapa ada tengok cerita drama juvana kat tv3.hari ini kita nak kongsi cerita tentang botak yang makin popular semenjak melibatkan diri di dalam drama juvana.Tentu ramai yang minat cerita drama bersiri ni kan.jom kita kongsi pengalaman pelik Botak yang tak dapat dia lupakan.

Botak dalam filem juvava atau Johan Arrif As’ari mendedahkan yang dia pernah diminta menukar naman kerana namanya sekarang dikatakan bermaksud “jamban”.Johan berkata,peristiwa itu berlaku ketika dia menyertai aktiviti keagamaan bersama kumpulan tabligh di Kuala Terengganu beberapa tahun lalu apabila didatangi seorang ustaz lalu bertanyakan nama penuhnya.

katanya lagi,Ketika saya memberitahu nama penuh saya, terus dia meminta saya menukarnya kerana Johan itu membawa makna jamban,” katanya ketika diminta mengimbas kenangan pelik yang pernah terjadi dalam hidupnya selama ini.Tambah Johan, kerana terkejut dengan kata-kata ustaz tersebut, dia tidak menghiraukan permintaannya sebaliknya menjelaskan nama Johan Arrif ialah nama yang cukup komersial dan tidak perlu di tukar selain Arrif itu sendiri bermakna bijak.

Selepas itu ujarnya ketika meninggalkan ustaz berkenaan untuk ke sebuah kedai runcit berdekatan, dia terperanjat apabila mendapati kedai itu secara kebetulan turut menjual selipar jamban yang dikeluarkan oleh sebuah syarikat yang bernama “Johan”.Pengalaman itu kata Johan menjadikan dia seorang yang rendah diri dan sentiasa melihat keburukan namanya agar tidak terus alpa dan lupa dengan nikmat yang dikurniakan Allah.

jelas botak lagi,sudah bertahun-tahun dia melakukkan ujibakat dan akhirnya dengan berlakon dalam filem Juvana dia menerima banyak tawaran berlakon selepas itu.sememangnya bidang seni ini adalah bidang yang dicintainya selama ini.

sumber:klikk sini

Semoga Botak akan berjaya didalam bidang seni dan menjadi pelakon yang popular suatu masa nanti.

 

Incoming search terms:

Tags: , , , , , , ,

PELAJAR DITEMUI MATI DI UIAM

Number of View: 5384

Seorang lelaki dipercayai pelajar dari Guinea yang menuntut di UIAM Gombak ditemui mati dibilik asramanya.Ketua Polis Daerah Gombak, ACP Abdul Rahim Abdullah berkata, mayat Mamadou Aliou Tela Diallo, 25, ditemui dalam keadaan tertiarap dan berulat oleh rakan sebiliknya pada 12.30 tengah hari.

Ulas beliau lagi,pelajar itu dipercayai telah meninggal dunia kira-kira seminggu lepas dan hanya ditemui rakannya itu yang baru pulang daripada menjalankan tugasan luar.Bagaimanapun tiada kesan pergelutan ditemui,dan kesan darah hanya ditemui di sekitar tubuh mangsa sahaja.

Kata beliau lagi,rakan pelajar itu yang hanya ingin dikenali sebagai Sharif mengesahkan rakannya itu mempunyai penyakit sawan dan sering menerima rawatan di klinik UIAM dan hospital.Mayat pelajar itu dihantar ke Hospital Selayang untuk dibedah siasat.

info:klikk sini

Ajal dan maut ditangan tuhan

Tags: , , , , , ,

"Lelaki Pilihan ???? "

Number of View: 9165
macam mana pilihan potongan badan lelaki yang selalu wanita inginkan ya,firstly gegurl memang tak suka lelaki yang berbadan sasa sangat yang macam dalam gambar(6Foto) ni kan.sekali pandang dah macam raksasa pun ada,korang suka tak lelaki yang berbadan macam dalam gambar2 kat bawah ni.ini semua kesan steroid lah kan,takkan boleh dapat badan macam ni dengan pergi gim jek.